Ett enklare sätt att sälja

Packa vad du vill - Sellpy hämtar vid dörren, värderar och sköter försäljningen

Kvicktänkt, flink i fingrarna och otroligt trevlig? Customer Happiness Hero på heltid eller deltid

alt

En framgångsrik kultur och ett välmående företag skapas av våra medarbetare men likväl av nöjda och återkommande kunder. För att kunna våra kunder personlig toppservice, snabb återkoppling och kreativa lösningar behöver vi förstärkning till vårt team inom Customer Happiness Team - vi behöver dig som vill bli en Customer Happiness Hero. Vi söker talanger till såväl deltid som heltid under våren.

Vad är en Customer Happiness Hero?

Som en del av vårt team inom Customer Hapiness har du möjlighet att i stor utsträckning påverka Sellpys utveckling framåt. Du är en värdefull källa för det vi kan göra ännu bättre och du kan bidra till att fler personer berättar och talar gott om Sellpy till sina vänner, grannar och kollegor och vill återvända som nöjda kunder igen.

I vårt Customer Happiness team är vi nu ca 4 personer som dagligen jobbar med varierande uppgifter; hela tiden med fokus att överträffa kundens förväntan och nå och slå våra egna mål. Ärendena kan variera otroligt mycket och rollen innefattar såväl administrativt arbete, operativ hantering av artiklar i våra processer samt mycket problemlösning i samarbetete med personer från andra roller hos oss. Vi hanterar kundärenden per mail, telefon, Facebook, övriga sociala medier samt face-to-face och vi vill alltid vara snabba, professionella samt visa stor kunnighet i vårt bemötande.

Tempot är högt och vi söker medarbetare som älskar att tävla och lära sig snabbt. När du jobbar hos oss kan du räkna med att rutiner, processer och arbetssätt snabbt kan komma att förändras från en vecka till en annan. Vi tycker själva att det är otroligt kul för det tyder på att vi växer och att våra kunder gillar oss.

Är du en Customer Happiness Hero?

Vi ha några tankar kring vilken typ av person som kommer att passa i denna roll. Först och främst behöver du förstå vikten av att ge otroligt bra service, och vilka ringar på vattnet detta kan ge i positiv bemärkelse. För kunder kommer du ibland vara den enda person som förknippas med Sellpy och vi vill att du ska känna en stor stolthet i att jobba här som ansiktet utåt. För att trivas i rollen tycker om att variera dina arbetsuppgifter och lägga upp din dag baserat på en viss prio-ordning. Du behöver vara bra på att ta egna beslut och göra överväganden som du tror kommer att gynna kunderna och Sellpy allra bäst. Du är flink i fingrarna, kvicktänkt och har en god förmåga att slutföra påbörjade arbetsuppgifter. Vidare är det av stor vikt att du följer upp ditt arbete strukturerat och har god ordning bland dina ärenden.

Vilken erfarenhet söker vi för denna roll?

Vi tror att det är en stor fördel om du har arbetat i något kundfokuserat yrke förut; med kundtjänst, i butik eller i restaurang eller helt enkelt är en född stjärna. Du får en kick av att jobba med förbättringar, hitta nya lösningar och överträffa dig själv. Har du idrottat eller på andra sätt gillar att tävla har du kommit rätt! Vi har mycket att göra och ibland måste det gå riktigt fort, men det går fort när vi har roligt. Under lunchen kan vi unna oss en match i pingis, onsdagsfika eller en AW tillsammans på vår altan.

Vill du bli en del Sellpy?

Vad roligt! Vi skulle gärna vilja veta mer om dig och varför Sellpy och denna roll känns helt rätt. Skicka oss ditt personliga brev och CV och berätta varför du är rätt person för jobbet.

Ansök via vår karriärsida, vi återkopplar till alla sökande löpande.

Länk till annonsen på vår karriärsida

Vi hörs!